Storfamilj!

Undrar ofta hur andra löser deras tvättberg, allra helst de med många barn! Vi har ju en rätt stor tvättstuga/grovkök, men det är konstant ett berg av antingen ren tvätt eller smutsig!

Önskar mig en livschoach som skulle komma hem hit och se vad jag kan göra för att ge mig mer tid och mer struktur i vardagen! Visst kommer saker och ting lösa sig i takt med att åren går, men det är ju här och nu som jag behöver få ordning!

Kan ju inte bygga ut huset, t ex bara för att få ett till rum att ha leksaker i..... utan det är kanske ngt man får stå ut med, MEN att ständigt ha leksaker över hela nedervåningen är ingen höjdare och gör att det blir tilt i min hjärna då och då!

Nåja... imorgon är en annan dag =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner detsamma, man kommer aldrig i fatt, det finns ingen struktur i mitt liv, just nu känns det som det går i 120 :-S

Ska bli spännande att se hur det kommer att fungera i och med nya jobbet.

Men bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete <3 Folk får ta oss som vi är eller hur?

2010-10-20 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0