SvInKoPpOr

Vad är det för påfund????

Blev iaf idag hemringd av Dagis för att Jonna har svinkoppor... Jag trodde det var munsår, men idag har det spridit sig runt hela munnen, så det är väl bara och inse att det är svinkoppor. Turligt nog så hade jag sån där salva hemma som man ska smörja med....

Jag lyckades dock, när jag skulle smörja Jonnas sår, få denna salva över hela mig, typ! Håret, tröjan, bröstet och gud vet vart, haha! Till och med Jonna fick sig ett gott skratt =)

I övrigt har det inte hänt så mycket.... Karl har för ANDRA gången dragit ner lampan i vardagsrumsfönstret i golvet och den gick AV precis som förra gången... Han lär bli dyr i drift den här sonen. Tur jag inte köpte en sån där dyr i somras på Mormors Hus.... Får nog vänta med att lyxa till det tills han vuxit upp =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0