Varannan ..

Jag sover verkligen bra varannan natt! Kanske beror det på att jag sover av ren utmattning den andra natten, men vad skönt det vore att sova lagomt båda nätterna ;-)

Inatt vaknade jag av att Johan kom och la ner Jonna i sängen, jag som vaknar så fort en av dom piper, hade inte hört ett ljud och Johan som kan toksova igenom när Karl gråter vaknade?? Knepigt det där ;-)

Sitter och väntar in farmor som ska komma och lämna de små på dagis och sen blir det en lugn stund för mig... Ser inte fram emot em idag.... Får hålla tummarna att Jonna har lekt av sig rejält innan hon kommer hem och kan tänka sig att titta på Postis Per i stillhet =S

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0