Borde inte den bästa vara mest lämpad??

Lyssnade på radion i morse där en granskning gjorts av polisen och deras antagning av invandrare....

Enligt kollen så uppfyller inte polisen kraven de har från riksdag och sig själva och jag känner hur jag börjar koka!

Borde inte den som ansöker och kommer in vara den som är mest lämpad istället för att nationaliteten ska spela någon roll??

Givetvis så ska det finnas rim och reson i antagningarna och givetvis ska det inte vara diskriminering pga kön eller nationalitet, men att sitta och hacka på att antalet antagna är för få bara för att de endast har EN eller ingen förälder född i utlandet får mig att koka...

Näääää jag vill mötas av en polis som kan sitt yrke och är bäst lämpad för det och inget annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men sluta :( du vet att jag älskar dig massor<3

2010-09-13 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0