Duktiga vi!

Idag har jag och maken varit uppe på boden och i förrådet och röjt massor! Tre sopsäckar fulla med skräp och då har vi inte ens kommit till hälften och mer blir det =P

Det som känns "sämst" är att man har begränsat utrymme att spara saker och jag vill samtidigt spara saker åt tjejerna... mest för att jag inte har några sparade saker ifrån när jag var liten, men också för att dom ska kunna ge till sina barn när de väl får några =)

Jag har dessutom lagat två stycken maträtter alldeles nyss. En tills imorgon em när jag kommer hem från jobbet och en till ikväll.

Känns så skönt att laga mat med, iaf nästan, glada barn och dessutom lyckas med två st =).

Nu blir det lite vila, sen snart äta och sen zumba ikväll =) Ska bli kul och se om det är lika roligt som affron eller kanske rent av mycket svårare =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0