Ibland orkar man inte...

Det är en oerhört jobbig tid just nu!

Inom loppet av en vecka för 1 år sedan så förlorade min underbara kompis hennes syster i ett mord och mina döttrars underbara kompis deras mamma i en mc-olycka...... Det känns som det var igår emellanåt och jag har fortfarande svårt att förstå det som hände...

Våran stöld känns så banal mitt i allt, men det gör så ont i mig när barn är inblandade och jag vet ju att det säkert kommer bli jobbigt på många olika vis av det här....

Just nu önskar jag bara att allt kunde försvinna och att allt kunde vara ogjort <3

Kommentarer
Postat av: Karin..

Ja jag förstår att det är tufft hjärtat! Finns här hela tiden om du vill prata eller vad som helst! Du är bäst! <3

2010-09-01 @ 08:27:40
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0