Ljuvligaste!

Tänk vad barn ger en massor!

Karl är som en liten solstråle hela dagarna och skrattar så mycket att man blir alldeles varm i hjärtat! Han är den gladaste av alla fyra <3

Jonna har så sköna kommentarer att man blir så full i skratt. "Kom igen då mamma" ropade hon igår när jag inte snabbt nog gick ut i köket och började laga mat!

Munnen går i ett och när hon suttit och pratat en stund och jag inte gett henne full uppmärksamhet så säger hon högt: MAMMA, lyssna på mig då, haha! Antar att jag har sagt så nån gång när hon inte lyssnar på mig när hon gör bus, haha!

Mina stora tjejer är älskvärda och ljuvliga, älskar dom minst lika mycket, även om det inte kommer så mycket roliga kommentarer ifrån dem eller ser ut som solstrålar särskilt ofta =P

Ni är så underbara alla mina fyra skatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0