Många måste som förälder =P

Ojojojoj vad man har mycket att göra när man har barn och än värre när man har fyra stycken =O

Som det är idag har jag tre stycken föräldramöten att gå på och tyvärr är ju inte tiderna alltid de bästa, men nu har jag betat av ett av dom och jag kan tycka att det är såååå jobbigt att åka iväg på dom, men när man väl är där är det så intressant!

Jag har varit med i föräldrarådet som är på mina minstas skola och det är så intressant att höra allt som händer kring barnen och nu tycker jag det är så megatråkigt att Johan jobbar så sena kvällar mån-ons att jag begränsas att vara med på nånting alls =((

Nån gång i framtiden kanske jag kan vara med igen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Därför vi inte skaffar en till ;)



Jag hade ju önskat att Fredrik hojta till om vikt och bröllop... men det är ju kört för din del vännen!



Pöss love

2010-09-14 @ 21:39:43
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0