Så typiskt jag!!

Idag har vi börjat med homestylingen av vardagsrummet och jag kan väl säga att av 21 kvm (jag vet, det är inte stort) så blev kanske 2 kvm som jag hade tänkt mig.....

Det svarta skåpet som jag kände att jag inte ville göra mig av med, för att det är ganska nyligen inköpt, insåg jag efter 2 röda att det INTE kommer göra sig i vardagsrummet och det betyder att jag/vi måste köpa till ytterligare ett vitrinskåp och maken är inte ett dugg sugen på att göra det imorgon och det betyder att det kommer ta VECKOR innan mitt vardagsrum blir iordning......

PÅ allt detta så känner jag att möbleringen av tv:n i vardagsrummet blir inte heller bra och att tv-bänken dels är för stor men också står malplacerad... Det största problemet är dock att det finns ingen annanstans och ha tv:n eftersom KAMINEN i vardagsrummet står så till att antingen får inte soffan plats eller så kan vi inte elda i kaminen hädanefter =(((

Näää just nu suger det och det enda jag är nöjd med är min övervåning, så jag tror jag flyttar upp dit för gott ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men flytta om ett tag och testa att ha soffan sådär vid kaminen. Man eldar ju inte sååå mycket, eller?



Det blir väl himla varmt.. Men skönt på vintern kanske??

Man kan ju alltid flytta tillbaka om det inte går. Tror att det skulle vara himla snyggt iaf! Puss..

2010-09-17 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0