Akuten nästa!

Efter en överjävlig natt så blir det att åka in till akuten igen!

Vet inte vad som gjort mest ont, men hade jag haft en telefon inom räckhåll hade jag nog ringt efter en ambulans. Jag hatar sjukhus och jag åker bara dit om det är på liv och död typ, så jag tänkte strunta i att berätta om min mage, men när jag pratade med min syster så tyckte hon att jag iaf kunde ringa och rådfråga och det gjorde jag och svaret blev efter diskussion med en läkare. Sätt dig i bilen och in till akuten NU... Men NU tänker jag inte åka in... Jag måste samla ihop mig, saker och mentalt förbereda mig på att jag inte kommer komma hem ikväll..............

Tårarna rinner och jag önskar mig bara att bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Men älskade vän, åk in och få den hjälp du behöver när du har ont och nyss opererats. Hoppas allt går bra och skickar massor med stärkande kramar <3 <3 <3

2011-04-26 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0