Älskade lilla Jonna!

Trots att Jonna är inne i 3-års trotset så måste jag säga att hon är så duktig. Hon verkligen lyssnar på mig.
Säger jag till att nej, så får ni inte göra, t ex, så svarar hon mig till 99 %: Okej mamma då slutar jag. Första gången stod jag med en vidöppen mun och sen berömde jag henne massor, så nu behöver jag bara säga så, utan att tjata och fröken slutar direkt, vilket oftast då även lillebror slutar göra. <3
Idag så fortsatte hon och då sa jag att du vet ju hur glad jag blir när du lyssnar på mig, då stannade hon upp direkt och gjorde som jag sa =))) Ljuvligt måste jag säga att slippa tjata!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Lyx dig! =S

2011-04-08 @ 21:29:00
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0