Vardag!

Idag har maken sin sista semesterdag och det känns liiite tråkigt! Håller vädret i sig så kommer vi säkert få dagarna att gå iaf, men jag bara älskar att ha honom hemma <3

På fm åkte vi iaf med faster Erika och Danne till Ösjön och alla doppade sig utom jag =S Det blåste och var småkyligt i luften och då gillar jag inte att bada =P

Snart ska Moa hämtas från jobbet och sen åka mot Västerås =´( Snart börjar skolan och allvaret är tillbaka = en dotter mindre hemma! Har varit så sjukt skönt och ha henne hemma i 4 veckor! <3

På em kommer Karin och Anna med familjer och det ska bli grillning, prommis och badning på tapeten, mys på hög nivå! <3

Hoppas ni har en lika underbar dag som jag! <3

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Kommer bli sååå mys ikväll!

Tråkigt när gubben börjar jobba.. men, men, that´s life I guess.. Jag vill också var ahemma mer.. =( Ni har iaf er resa att se fram emot! <3

2011-08-05 @ 15:18:15
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0