Världens stoltaste!

Söndagen den 31 juli blev jag moste igen till en liten prins!

Så otroligt söt och jag bara toklängtar efter att få träffa honom igen! Jonna tittade lite fundersamt när jag hade honom i famnen och frågade. Vad ska vi göra med han när vi åker hem..... haha! Jag sa att han ska vara kvar hos moster, då kryper hon ihop och ser lite ledsen ut. Jag frågade om hon ville att vi skulle ta med honom hem och fick ett nickande ja till svar, haha... Lilla gullgumman!

Karl har pussade som en tok på lilla prinsens huvud och blev jättearg när man sa att han inte skulle pussa så mycket!

Betyget är väl att mina små är väldigt förtjusta i deras nya lilla kusin! <3




Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Gud så mysigt! jag blir så bebissugen! =P

2011-08-03 @ 08:35:15
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0