Sämre än sämst!

Tänker varje dag att jag borde blogga, men lika fort försvinner lusten.

Kanske är det för att det kommenteras så dåligt eller så är det bara det att det inte händer så mycket.
Dagarna är fullbokade och jag förstår inte hur jag ska kunna hinna börja jobba igen....

Nu är det 22 dagar kvar tills det bär av till Egypten och det ska bli så skönt! Jag hoppas verkligen att det är varmt och gärna mycket varmare än normalt för årstiden.

Vill njuta av solstrålarna mot min hud och att få bli brun igen. =D

Har suttit och tittat i taxfree katalogen och hittat lite jag ska beställa på vägen ner och hem... Det är ju så kul och solkrämerna så billiga jämfört med hemma. =)

Nej här är det dags för lunch till de små för att sen skjutsa de till farmor för eftermiddagsmys och ikväll väntas mat där, mums!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för dina fina ord i min blogg, men inte alltid så lätt det där med samliv & att be om hjälp. :) Åh vad härligt för dig att åka till solen och värmen, jag är inte alls avundsjuk. ;) Skulle vara otroligt roligt att träffas så det gör jag mer än gärna! Säg när det passar er, <3 kram

2011-12-21 @ 19:44:56
Postat av: Rebecca

Lovar att kommentera mera ;) Egypten!! Sååå härligt det låter!! Kramar

2011-12-22 @ 17:40:57
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0