Härliga dag!

Tänk vad det är skönt och jobba! Det enda jag längtar efter mer är bar backe... Gillar inte riktigt att åka i detta väglag och tyvärr är det ju bra långt kvar tills det är bart ute och hur många år har jag inte kvar och pendla i det här vädret då =S

Undra om Posten kan tänkas och flytta in i nå lokaler här ute i bygden ;-) Nej... förmodligen inte :-D

Efter jobbet så gick jag och goaste Karin till Café Gränden och åt en mumsig hamburgare och efter det gick vi till Cornetto för en fika med underbart goa Chailatte, MUMS :-D

Supermysig kväll och som man borde göra mkt oftare <3

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Supermysigt pärlan! tack så himla mycket för ikväll! Du är så snäll! <3

Nu ska jag släpa med mig gubben och sova, för imorgon ska jag snooza bebis! <3

2011-02-17 @ 21:49:32
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0