Lonely!

Vissa dagar är mer ensamma än andra och då menar jag inte fysiskt för jag är då sällan ensam =)

Underbaraste ensamma tiden är väl i bilen om mornarna.... bara väglaget blir bättre =)

Så även fast jag inte är ensam fysiskt så känner jag ändå att jag är ensam, i vissa stunder på ett positivt sätt och på andra fyllt med ångest!

Nånstans så tror jag att det är en begynnande 40 års kris... Helt galet, bara jag tittar på siffrorna så blir jag alldeles snurrig. JAG!!! Lilla jag ska fylla 40 =S Visserligen så är åldern bara en siffra och jag känner mig då rakt inte som 40 år, men ändå.

Summan av allt är att jag vill stanna klockan för annars är jag snart 60 år =/

Kommentarer
Postat av: Karin.. <3

Du är snygg som en 27 åring min gumma!

Vi får hoppas att vi kommer ur våra kriser.. Vi får krisa och komma igen, starkare än någonsin! <3

2011-02-20 @ 22:18:32
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0