Nu vet jag!

Jag vill plugga! Jag är så jättesugen på att plugga att jag seriöst ska se över möjligheter och vad jag måste läsa in för att kunna göra det, men..... Ja det finns ett jättestort MEN!

Det finns inga jobb säkert att få i det jag ska läsa.....

Jag vill alltså bli kriminolog, jag vet att jag sagt det förut och jag har säkert bloggat om det förut, men så här stark har inte längtan nånsin varit!

Kan man plugga på högskola / universitet och sen bara ha kunskapen och fortsätta jobba på sitt gamla lilla jobb?

Knäpp? Ja, men inte mer än vanligt ;-P


Kommentarer
Postat av: Anna K

va kul jeanette! De låter som en bra ide tycker jag! <3

2011-02-16 @ 11:49:41
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Ann

Det kostar ingenting att kontrollera vad du behöver för förkunskaper, verkligen spännande kram <3

2011-02-18 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0