Nu vet jag...

Det skadligaste för min vikt är att vara hemma! Nu har jag suktat och längtat efter godsaker hela dagen att jag snart klättrar på väggarna.... Så här har jag det inte på jobbet, så ska jag kunna gå ner i vikt med bra resultat så måste barnen hålla sig friska ;)

Tror att Matilda är den enda i familjen som inte snövlar eller nyser, hoppas hon också klarar sig ifrån det här tröket. Jonna klagar på halsont och är snorig och Karl stackarn tokhostar.

Nu ska här drickas cola zero, avslagen sådan (urk).

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller delvis med dig... Men jagh tycker det är svårt på jobbet också. Efter lunchen blir jag galet sugen! =S

2011-02-02 @ 14:31:17
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Marit

mmmm jag vet. Går o öppna vårt snacksskåp ungefär en gång i kvarten, hela dagen. Känner mig som en knarkare. Men idag har jag bara ätit nötter, några vindruvor och kesella med frysta bär, förutom mat förstås. Pepp, pepp. Hoppas att barnen håller sig friska.



Men du, tänkte på en sak. Läsk med sötningsmedel gör väll att man blir ännu mer sugen på sött?

2011-02-02 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0