Vikket liv!

Efter så lång tid utan riktig sömn så är jag helt övertygad om att en del av basen till ett bra liv är just SÖMN.

Nånstans så har jag läst att Hitler använde en tortyrmetod där han väckte de som sov med jämna mellanrum, tror det var varje kvart eller så och jag som verkligen fått utstå det under mer eller mindre långa perioder vet.... man blir galen!

Nu är det inte varje kvart jag väcks, men jag sover som en påse nötter =(

Idag tänker jag vara hemma och sova med min son och pyssla om hans eksemiga kropp. Jag ser att för varje dag som går så blir det mer och mer... I morse så har han fått på baksidan av smalbenen strax under knävecket och även i tumgreppen!

Jag undrar också vad han äter på dagis som han inte äter hemma................. De dagar han varit där är han alltid knallröd i ansiktet, det är han sällan hemma. Visst det har hant, men det var länge sen nu!
Det kanske iofs inte är vad han äter som ger det här, men något är det iaf!

Det jag tycker är negativt med vår läkarvård är att man botar symtomen istället för att hitta roten till problemet! Jag vill inte smörja mina barn med kortisonsalvor om man kan ta bort problemet på annat håll.... Näää pricktest och/eller blodprov får det bli!

Kommentarer
Postat av: Karin.. <3

Du är inne på ett bra spår där. Hoppas ni får bra hjälp och att de gör en ordentlig utredning på honom. <3

Om klådan försvinner så kanske han kommer få sova ordentligt snart. Håller alla mina tummar gumman! <3

2011-02-25 @ 08:13:13
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Anna K

Jeanette ja smörjer Thilde med miniderm två ggr i om dagen. Hon har börjat få nå eksemliknande på låren. Hon har även ett exem på sidan av handleden. Hon har jätte känslig hud. Torr lixom å blir lätt räd om man tvättat henne i ansiktet för mycket. Även om man tvättar med en viss tvål så blir hon heltförstörd om kinderna. Kan de va nå sånnt oxå? kanske? Tvål tänkte jag på. Kram

2011-02-25 @ 08:35:49
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0