Vilken är din favoritparfym?

Jag är ute i djungeln av parfymer och letar mig en ny... Jag har använt den här parfymen i drygt 20 år, haha!





När jag var till Kicks så luktade jag på en Dior parfym som heter Addict och kände att den var rätt okej, MEN jag köper inte en parfym för nära 700 kr som inte känns helt 100a =/

Så här ser den ut iaf!





En annan parfym som var / är galet underbar är en som heter Donna Karan Chaos, MEN den har slutat att säljas... förutom i USA. Nu pratar vi helt plötsligt en parfym för närmare 1000 kr på nån internetsida och på eBay så får du den för nätta summan av 220 dollar eller ännu mer =S

Här är den iaf:





Nu får jag leta vidare och försöka hitta mina drömmars parfym igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Davidoff gör Cool Water sååå god...annars Donna karans Light blue också..bland massa mer..Kram<3

2011-02-28 @ 21:11:50
Postat av: Erika

Hugo Boss orange är överst på min lista efter att Hugo Bossen deep red är slut.

Som vardagsparfym så har decleor en som heter aroma.

Men du har väl en som heter clean som luktar så gott?!

2011-02-28 @ 21:12:34
Postat av: Matilda graflund

Victoria beckhams.

den jag hade förut, vill ha den igen mamma :o

2011-02-28 @ 21:12:47
URL: http://bbabeh.blogg.se/
Postat av: Tess

Min absoluta favvoparfym är Jennifer Lopez Miami Glow. D finns massor m Glow-parfymer men just MIAMI glow är den som bara etsat sig fast på mitt doftsinne o som jag köper om o om igen =)) likaså Armani "She", den guldiga cylinderflaskan, den älskar jag =)



kraam

2011-02-28 @ 21:19:13
Postat av: Ann

Naomi Campbell - parfymen har inget namn, flaskan är i glas med ett lock så den blir formad som en dildo :-P

Kate Moss - Vintage

2011-02-28 @ 22:09:53
Postat av: Anna K

Gucci - Envy me. Helt klart den godaste i hela världen <3

2011-03-01 @ 08:27:28
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej igen. Jaha, här var det parfym till dig som gällde...jag gillar Aromatic Elixir....o sen hitta jag på rean hos Kick´s Kate Moss, den är oxå mojsig. Dolce & Gabana har en höjdare oxå, tror den heter Gold.....Lycka till

2011-03-01 @ 08:44:33
Postat av: Lina

Ooooh,jag är riktig parfymnörd så jag har tusen favoriter känns det som!

Och av dina val av dofter så verkar du gilla orientaliska med vaniljbas-lite kryddigare varianter.

Addict(den blåa) är faktiskt en av mina favoriter-den luktar supergott och det är andra flaskan av den som jag har..



Roma hade jag på slutet av 90-talet och den gillar jag också massor fast den har jag inte just nu.

Jag tycker bäst om såna dofter som andra nog skulle kalla "tantdofter" som Guerlains "Shalimar" eller original Boucheron.

Har du testat Lancomes Hypnose?

Den är orientalisk med vaniljbas??

2011-03-02 @ 16:19:20
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0