Cliniderm - Buzzador

Jag har under några dagar nu testat produkter ifrån Cliniderm och är riktigt nöjd. Det är ett dagserum, ansiktskräm samt rengöringsmjölk och trots att jag har känslig hud så har det fungerat jättebra. Inga starka dofter och en skön känsla av produkterna.

Cliniderm finns att köpa på Apoteket och är en av de lyxigare produkterna som de har.

Vill ni läsa lite mer om Cliniderm så hittar ni information här







Inom kort kommer jag ha en tävling och lotta ut ett sånt här kit till några av mina läsare ;-)


Kommentarer
Postat av: Ann

Spännande, mitt ansikte känns alltid torrt och fnasigt. Roligt att du får buzza, jag får väldigt sällan erbjudanden.

2011-01-06 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0