En dag i mitt liv...

Jag är helt slut..............

Började min morgon vid 06.45 då solstrålen Karl slog upp sina blå!

Morgonen gick rätt smärtfritt, förutom en massa bråk mellan Jonna och Karl där båda så klart skulle ha samma leksak hela tiden.

Vid 10.00 stuvade jag ut de små i bilen för att dra oss mot Busborgen och möta upp goa Ann och Tess.... Turligt nog somnade Karl i bilen så vi skulle få en pigg dag där och nog blev han pigg...

Han röjde järnet på busborgen och tacka gud för att han iaf lyssnar på sitt namn.... Orädd och full av energi sprang han fram och tillbaka bland alla saker och jag efter, medans övriga föräldrar satt stilla och tittade på sina gulliga små barn som rörde sig i normal takt och inom samma område =O

Efter lunch och fikande så skulle vi iaf bege oss hem efter en rolig, men ack så jobbig dag.... In på toa för att kissa Jonna och byta blöja på Karl..... Inne på toaletten, bredvid toastolen fanns ett fint litet bord där jag ställde av mig kameran och ryggsäcken under.... och inom loppet av 20 sekunder så hann Karl kasta ner min NYA KAMERA i toastolen................. En fin liten ramsa kom ur min mun och snabbt som blixten drog jag upp den och ur med batterierna, så nu hoppas jag att den klarade sig =(...... i annat fall så har vi iaf försäkring på den, men ändå.... Karl ditt lilla vilddjur....

Hade tänkt visa er bilder ifrån dagen, men tyvärr så får ni klara er utan ;-)

Nu sitter jag i soffan och hämtar andan och jag är helt slut så jag kommer somna ovaggad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0