Leva.... här och nu!

Det måste nog vara ett av dom svåraste sakerna som vuxen! När man är liten så är man verkligen i nuet. Allt ska ske NU, man kan inte vänta, man vill inte vänta och man vet inte vad senare är!

Idag kämpar jag dagligen för att kunna vara här NU och försöka att inte tänka för mycket på framtiden och allt vad den har att erbjuda..... både vad det gäller bra och dåliga saker, men idag är det jobbigt!

Någonting stressar mig inombords och antingen är det sköldkörteln som spökar.... fast jag mår egentligen rätt bra förutom stressen, eller så är det bara de facto att jag vet att Johan kommer börja jobba långt borta igen och jag vet ärligt inte hur jag ska orka med det...... men dom tankarna måste jag verkligen jobba med och försöka tänka på att han faktiskt är i Västerås och hur skönt det ändå är!

Älskar min familj så oerhört och idag saknar jag Moa så mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0