Lördagsmys

Igår hade vi en riktigt mysig dag!

Först fick vi besök av syster med familj =) Jättekul då vi ses alldeles för sällan! <3

Sen drog jag, svärmor och svägerskan till Franzéns i Krylbo och shoppade lite. Själv hade jag noll inspiration till nya gardiner, trots att jag verkligen skulle behöva det, så jag kom hem med två hjärtan att hänga i fönstren i hallen och en dofta gott grej till badrummet ;-)

Sen på em så kom goa familjen Andersson och sen åt vi en trerätters som bestod av västerbottenpaj till förrätt, grillat med ugnsbakade rotfrukter och lite såser och till efterrätt blev det marängsviss.... Så man blev så där lagomt proppmätt ;-)

En lördag i familjenstecken med mys kan ju bara bli hur bra som helst =)

Kommentarer
Postat av: Syster&Moster

Instämmer =)Stor Kram

2011-01-24 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0