Tävla om Cliniderm produkter från Buzzador!

Hej på er,

Kommer att köra en tävling nu där ni kan vinna Cliniderm produkter. Tävlingen kommer att pågå i en dryg vecka och det ni ska göra är att svara på de frågor som kommer här i inlägget och sedan motivera varför just NI ska vinna ett av dessa 4 kit.

Jag har nu själv under några veckor testat Cliniderms produkter via Buzzador och jag är jättenöjd med dem!


 
För vilka passar sig Cliniderms produkter? 
 
Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?

Vad innehåller männens hud mer av?
 
Vilken av Cliniderms produkter ger extra näring åt hyn?




Alla rätta svar hittar ni på Cliniderms hemsida, bara att klicka här!


Detta är vad ni tävlar om =)






Kommentarer
Postat av: Ann

För vilka passar sig Cliniderms produkter?

Cliniderm är anpassat efter den moderna kvinnan i Norden



Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?

penetrations- och fuktbarriären.



Vad innehåller männens hud mer av?

mer kollagen



Vilken av Cliniderms produkter ger extra näring åt hyn?

Barrier repair.

Jag behöver hitta en hudkräm som gör min hud mjuk igen känner mig som en riktig torrboll.



2011-01-24 @ 15:27:36
Postat av: Therese Eriksson

1)För vilka passar sig Cliniderms produkter?

SVAR: Cliniderm är nya avancerade hudvårdsprodukter, särskilt framtagna för att möta de höga krav som den nordiska livsstilen och det nordiska klimatet ställer på huden. För både män & kvinnor!



2)Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?

SVAR:Två av hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären.



3)Vad innehåller männens hud mer av?

SVAR:Mäns hud innehåller mer kollagen.



4)Vilken av Cliniderms produkter ger extra näring åt hyn?

SVAR:BARRIER REPAIR

FÖR TORR HY ELLER OMRÅDEN MED BEHOV AV EXTRA NÄRING



Av blemmor, fnasighet och röda hy jag önskar bli fri o ha hud som ny. Med dessa produkter till hjälp åt huden kanske jag får bli den snyggaste bruden =) jag önskar att huden fick tillbaka sin lyster,men ingenting hjälper och man blir rätt så dyster. Så jag skulle jubla som bara den om jag fick chansen att till detta kit bli vinnaren =)

2011-01-24 @ 18:02:04
Postat av: malin

För vilka passar sig Cliniderms produkter?

För oss som lever i det nordiska klimatet.



Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?

Penetrations- och fuktbarriären.



Vad innehåller männens hud mer av?

Kollagen



Vilken av Cliniderms produkter ger extra näring åt hyn?

Barrier Repair



Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

2011-01-24 @ 21:13:17
Postat av: JAX

Cliniderm är anpassat efter den moderna kvinnan i Norden



Två av hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären



Mäns hud innehåller

till exempel mer kollagen



Barrier Repair.



Motivering: Vid snart 39 års ålder har jag aldrig ägt en hudvårdsprodukt! Visserligen har det gått skapligt ändå, men snart börjar det väl gå utför kan jag tänka mig! Klart jag då ska börja med ett bra och erkänt märke!

2011-01-25 @ 16:00:10
Postat av: Marit

Det skulle vara helt perfekt att få ett litet provkit eftersom jag är ute efter en ny hudkräm. är inte så bevandrad i krämdjungeln så det är svårt att veta var man ska börja.



För vilka passar sig Cliniderms produkter?

Cliniderm är anpassat efter den moderna kvinnan i Norden: en kvinna som lever ett aktivt liv och som varje dag ställs inför många beslut.

Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?

penetrations- och fuktbarriären

Vad innehåller männens hud mer av?

Kollagen

Vilken av Cliniderms produkter ger extra näring åt hyn?

barrier repair



2011-01-28 @ 22:15:41
Postat av: Marit

Måste bara testa. Jag svarade på alla frågor osv, men det verkar inte komma upp här..Skumt Får se om jag hinner göra det igen.

2011-01-30 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0