Galenpanna!

img_7992 (MMS)

Kanske blir mkt tjat om träning just nu, men det är det roligaste jag vet just nu. =) Jag tog mig en vända idag fast jag egentligen inte har tid, men få stunder man är själv så jag passade på. Tiden blev dessutom galet bra på 2:a km, det snabbaste nånsin för mig =) Totalen var också snabbast så jag klappar mig sjävl på axeln åt mitt resultat! Jag väger idag också lika mycket som jag gjorde hösten 2006 så jag är helnöjd. Ca 4 kg till så är jag nere i mitt minsta sedan 2003. =)) Dags för att göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

SÅ jäkla bra gjort!!!! =D Härligt gumman!!

2011-07-08 @ 14:03:32
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0