Lilla familjen!

Sitter i bilen på väg till Falkenberg och regnet öser ner! Det är semester och då ska det väl regna?!?!?

Trök är vad det är, men jag hoppas att det lättar upp emot kusten och att det finna vädret kommer som utlovat!! =P

Mina stora tjejer är kvar hemma och jag saknar dom redan... <3 Lär väl aldrig få med dom på husvagnssemester frivilligt så nästa år ska jag nog tvinga med dom ;)

Vi stannade i Mariefred och åt lunch och in genom dörren kommer Stefan Holm, höjdhopparen! Johan och jag fick oss ett litet gott skratt eftersom läkarn han träffade i veckan frågade om Johan idrottade, då hans skada på knäet är typiskt för höjdhoppare, haha! Johan funderade på om han skulle ta sig ett snack med Holm, men vi hoppade det. Dock kommer ett litet bevis här iaf =P



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Hahaha, va roligt! =)

2011-07-17 @ 22:30:41
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0