Lördagsmys på hög nivå =)

Vi hade bjudit hem familjen Andersson på grillning igår och jag har kämpat hela veckan för att inte berätta om Karls dunderförkylning och ögoninflammation då hennes make Johan och vi bestämt att vi skulle lura ut henne istället =)

Vi fixade båda barnvakt åt våra barn och vi var såååå duktiga att inte avslöja för Karin om vad som komma skulle =)

Karins min när vi åkte mot hennes hus var obetalbar, haha! Hon kastade sig in och snyggade till sig ännu mer och jag är impad över hur hon så snabbt kunde göra en riktig festmake ;)

Vi drog iaf mot Västerås och åt en god middag på Ruffino. <3



Förrätten





Filet ala Pepe, supergod pepparbiff och med pommes till =)





Snyggaste paret Andersson!


Efter det så drog vi mot Sala och Lindströms och tog lite gott att dricka!
Själv tog jag en Irish Coffé, så himlans god =))






Här är det party på G ;)

Några fler foton blev det inte, men vi kilade iaf vidare till Statt och jag kunde
nog varit mamma till alla där inne, utom till barisen som alla snällt påpekade
som var betydligt äldre än jag ;)

Dock var det iaf jättekul, men nästa gång jag ska ut så blir det på 30+, annars får det
vara ;)



Tack mina goa vänner och make för en jättetrevlig kväll och J:son för skjutsen hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0