Lika är ibland riktigt bra!

Jag blir lite full i skratt när jag läser mina kompisars statusar så här på morgonen! Var och varannan skriver och berättar om deras mys framför tv:n för det är ju vasaloppet idag!

Jag och maken har inte mycket intresse av sport och det enda som vi nån gång tittar på är kanske VM, OS eller nån enstaka hockeymatch när Leksand spelar, haha.

Däremot så är det ju jättebra att vi delar denna syn för vad hemskt det hade varit om en var tokintresserad och ville se allt på tv mendasn den andra inte alls ville... Kanske bråk om olika program etc.

Så även om man säger att olika är bra så är det i det här fallet bra att vara lika =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0