Mia Skäringer!

Igår kväll var jag med mina goa vänner Rosie och Ann till Västerås Konserthus för att titta på Mia Skäringers föreställning Dyngkåt och hur helig som helst!

Mitt i min smärta och en tid när jag inte trodde att jag skulle kunna skratta så fick jag två timmar fyllda med skratt... Jag skrattades så tårarna rann på mig nästan genom hela föreställningen, som även stundtals var riktigt sorglig, men gud vilken underbar människa. Henne skulle jag vilja ha i mitt liv!

Har du inte sett föreställningen så rekommenderar jag varmt att gå och se den! Skulle lätt se om den <3



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Den är fantastiskt roligt! =)

2011-03-27 @ 20:26:39
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0