Smärta!

Jag blir galen på min mage!

Igår kväll så började jag må tok illa och efter 20 minuter så kom en smärta utan dess like vid revbenen på mig!

Samma som jag haft tre-fyra ggr innan och det gör så ont att man faktiskt tror att man ska stryka med... Efter 30 minuter så lättar allt och jag somnar helt slut!

Idag var jag till dr och jag är glad att hon iaf lyssnar på mig och tar mig på allvar. Hon klämde på magen och det gjorde ont så jag började gråta.... Hon kliar sig i huvudet och har ingen aning om vad det kan vara för något och en hel hög med prover togs, så nu är det ännu en lång väntan för att se vad dom visar!
Jag är ju också extremt trött så hon kollade upp det också med blodprov!

Håll tummarna att dom hittar vad som är galet!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

HÅller tummarna gumman.. <3

2011-03-23 @ 22:35:41
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vännen <3 Är det inte barnen så är det du, kan det vara en kraftig magkatarr? den kan göra så ont så det känns som att man skulle tro att en hjärtinfarkt är på G.

Kram och krya på dig vi ses i morrn <3

2011-03-24 @ 17:47:18
Postat av: Marit

Men stackars dig! Fy vad jobbigt att ha ont och att inte veta vad det är. Kryarkramar!

2011-03-25 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0