Vad gillar ni för rakvatten??

När jag ändå är inne på det här med parfymer så undrar jag vad ni gillar för rakvatten på era karlar =P Eller vad ni killar gillar på er själva?

Jag luktade på den här häromdagen och den ska bli min mans nästa rakvatten, absolutly. Helt underbart luktar den:

7275423105


Den här luktar också otroligt gott! Hmmmm tror jag har kommit på att maken iaf ska få rakvatten i födelsedagspresent =P



2315480205




Den han använder idag är den här och den luktar också jättegott, men nu behövs det lite förnyelse =)


3540935505



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen. Så du har en blogg oxå, det har jag missat fram till nu.



Jag köpte nyaste Hugo Boss till Björn i fredags....den är mums.....

2011-03-01 @ 08:41:43
Postat av: Lina

Jag har diesel fuel for life som parfym:) luktar asgott

2011-03-01 @ 18:13:18
Postat av: Lina

Dieseldoften köpte jag till min lillebror Karl förut(många Carl o Karl blir det;)

Och Allure har Carl men i en limited edition som hette Blanche har jag för mig o luktar mer citrus.

Godaste parfym för killar??!

Armani Code!

2011-03-05 @ 15:21:17
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0