Vem vet inte jag, vem vet inte du!

Ja precis så känns det!

Jag vet varken ut eller in längre och jag märker att det kaos jag lever i är min vardag, så pass att jag knappt märker själv att min kropp skriker om lugn och ro!

Mina muskler är konstant spänd vilket leder till en grym huvudvärk och förmodligen är det väl det som spökar med min mage! Sår i tarmarna? Sår i magen?? Ja jag har ingen aning, mer än att jag får så sjukt ont att jag tror att jag dör.

Magkatarr har jag haft i år och det är inte så här... Dessutom så hjälper varjen Omeprazol eller annat liknande preparat som link etc..

Måste bara vara!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Älskade du... <3 Jag önskar du fick do... <3

2011-03-25 @ 13:57:45
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0