I flugornas värld!

Jonna tre år avskyr flugor... egentligen borde jag skriva att hon skyr det mesta för det gör hon! =)

Hur som så sitter vi i soffan och tittar på Bollibompa och Jonna drar ett djupt snabbt andetag och säger med stora förvånade ögon till mig...:

Det är en fluga inne!

Ja, svarar jag lugnt!

Jonna: Han får inte vara här!

Jo då det får dom! =)

Jonna: tänker om han biter mig?!

Nej då, säger jag flugor bits inte.

Efter en 30 sekunders tystnad så säger hon, men mamma tänker om han bajsar på fönstret då.

Ja då får han göra det, men hur vet du att den kan göra det? Barn förvånar en väldans ofta =)

Jonna: Jo men tänk om den är bajsnödig.....

Lite svårt att hålla mig för skratt där och då svarar Jonna snabbt:

Släpp ut han så han kan bajsa ute istället...


Ja tänk om man kunde dressera flugorna så dom bara bajsade ute =P




Kommentarer
Postat av: mmmm

hahahahahha, bästa <3

2011-05-11 @ 19:22:50
URL: http://bbabeh.blogg.se/
Postat av: Erika

Hihi underbar är hon =)

2011-05-11 @ 21:36:46
Postat av: Karin.. =)

Hahahahahaha, galning! Sötunge! <3

2011-05-11 @ 21:43:50
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0