Long time no seeeeeeeeeeeeeeee....

Blogglusten är inte så hög just nu! Inte mycket att skriva om och inte mycket som händer!
Shopping har iaf stort på agendan senaste tiden och denna outfit är inhandlad. =) Otroligt nöjd med t-shirten och byxorna är jag sååååååå kär i!
T-shirten är inhandlad i Ullared för 79,90 och byxorna kommer ifrån Sisters och är ett par tighta kostymbyxor, 599 kr. Hade dom funnnits i flera färger hade jag köpt varendaste en.
Kommer inhandla ett par till senare och köpa på mig ett par blusar som de har och som jag är såååå kär i!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad vacker du är och jätte snygga kläder du shoppat. =)Kram

2011-10-16 @ 15:29:14
Postat av: Linda

Du är så himla fin Jeanette! <3

2011-10-16 @ 16:30:03
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0