Emil i Lönneberga......

Jag har förstått att min sån vill klassa sig in i Emils liga och idag har han varit i sitt essä, igen!

Jag tänkte göra lite omelett till lunch och tog fram äggen så de skulle bli lite rumsvarma. När jag sen går in på toaletten så kommer Jonna efter nån minut och brister, mamma du bara måste komma!
Jag rusar in i köket och då har min kääääääääre son, knäckt de 6 ägg som jag hade plockat fram. Jag kan lova att både bänk, golv och skåpluckor hade fått sin del av äggsmeten!

Så är i efterhand så kan man ju inte än att skratta åt det, men att torka ägg är ingen höjdare, så då höll jag mig för skratt....

Att de sen far runt som en virvelvind här hemma, både Karl och Jonna, är ju en baggis i det hela. :-D

Kommentarer
Postat av: Karin..

Haha, skitunge! En riktig buskorv är vad han är! =P

2012-01-24 @ 19:42:55
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kul att du bloggar lite ofta igen :) nej ägg e jobbigt att torka upp och sex stycken dessutom ;)

2012-01-25 @ 16:22:47
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0