Veckans inköp.

Oh vad jag har fyndat mat i veckan. Helt galet vad den som letar hittar.

Idag har jag varit på Willys och köpt Findus torskfilé för 25 kr paketet. 10 kr billigare än ordinariepris och 8 kr billigare än ICA Maxi reapris den här veckan.

Nu kanske jag låter löjlig som håller på, men jag har faktiskt fått en aha-upplevelse på hur mycket skit och onödigt jag handlar när jag bara köper, trots inköpslistor.

Den här veckan har jag köpt såååå mkt mat, dvs kött, fisk och kyckling att jag inte kommer behöva köpa det på flera veckor och det betyder att vi lätt ändå klarar oss på våra 1500 kr den här veckan, wihooo

AC, den appen ska jag titta efter. :-)

Kommentarer
Postat av: Karin..

I know, visst är det bra?!?!? =D

2012-01-25 @ 20:26:08
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

:)

2012-01-26 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0