Jag hatar fan datorer!!!!!!!!

Jag måste köpa mig en ny bärbardator, gaaaaaaaaaaaaah! Den här skiten hänger sig varje flera gånger per dag och den är hur seg som helst! En dator ska bara fungera lixom!

Pjuuu... nu kan vi äntligen sätta på ett leende och försöka njuta av dagen som började kl 05.40 i morse, gäääääsp!

Jonna gallskrek PAAAAAPPPA (som aldrig är hemma om mornarna =p) och 2 sek senare hör man Karl gnälla, så då blev det morgonmys i soffan ist!

Idag ska jag till bvc med de små och väga och mäta. Ska bli vääääldigt spännande och se om Karl har gått över10 kg strecket eller om han ligger strax under. Närmare måste han då vara iaf.... såååå tung!

Försöker tradera hem lite utekläder till barnen, men det går inge bra! Så om någon som har skalbyxor, skaljackor som kan passa mina barn.... typ i storlekn 80 till Karl och 104 till Jonna så kan ni väl hojta till ist =S

Borde stå på loppis på lördag och sälja av en massa, men man ska orka det också och jag skäms över min icke ork!

Kanske är det för att man dagarna i ända har två som gnäller runt benen på en. Jonna är inte så farlig, men eftersom hon är på Karl hela tiden så blir hon ju både arg och ledsen när man säger till henne och tar henne ifrån Karl.

Nu ska jag ta igeln som satt sig fast på mitt ben =))

Kommentarer
Postat av: Syster & Moster

Tipsar om att det finns bra skalkläder både på lindex, hm och kappahl! Jätte fina!! Kappahl har i ascoola färger dessutom.



Kolla där!



kram

2010-04-15 @ 12:38:30
Postat av: Alexgunn

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:25:23
URL: http://alexgunn.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0