Lillfredag..

.. och soffhäng!

Jag ska berätta en sak som en del vet, men andra inte.... Jag har flyttat massor av gånger i mitt liv.

Jag kan iaf säga att sen den dagen jag flyttade hemifrån så har jag flyttat 19 ggr och det på 22 år och då ska jag tillägga att jag har bott några år på vissa ställen, som t ex så har jag bott här sen julen 2007, med andra ord, nästan i 2 ½ år =P Finns fler ställen dessutom ;-)

Varför har jag gjort det då?! Jo jag är nog en rastlös själ... Jag behöver förändring och förnying emellanåt och bästa sätt har väl varit att flytta, men förmodligen det minst ekonomiska, hi.

Såååå just nu kryper det i kroppen på mig. Jag vill FÖRNYA eller flytta och flytta är inget alternativ när man har rotat sig och byggt ett alldeles eget hus på landet. Det är Johans skapelse och livsverk och jag skulle aldrig tvinga honom härifrån.

Så nu vill ja göra om... jag vill jag vill jag vill jag vill, ja jag vill ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0