Diss på hög nivå

Det är inte ofta jag blir upprörd över saker och ting men idag blev jag faktiskt riiiktigt sur!

Fick ett mail ifrån Extra Film om att det var gratis att framkalla kort i sommar, oh tänkte jag, lät ju som ett bra alternativ, men jag hade väl ändå i bakhuvudet att det måste finnas en baktanke bakom allt, men jag gick in och började ladda upp lite kort!

När jag sen går till kassan så har mina foton som skulle vara gratis helt plötsligt kostat mig minst 1 kr per foto..... Då surnade jag till och stängde ner skiten...

Varför kan man inte gå ut med att man har en expressavgift på 260 kr plus frakt från början..... Det är ett lurendrejeri utan desslike för dessa 260 kr har jag aldrig betalt förut när jag beställt foton från dem och då betalt styckevis för varje kort!


Så nu dissar jag www.extrafilm.se en lång tid framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0