Idag är dagen efter ;)

Ojojoj vilken otroligt rolig dag igår!

Först en massa donande och fixande, men sen kl 17.00 drog festen igång.

Allt var sååå lyckat och även om myggen en tid var odrägliga så var det ändå så himlans roligt!

Helgrillad gris var så otroligt gott och jag åt som aldrig förr och fick paltkoma där ett tag, men när det väl sjunkit undan så var det full fart igen ;-)

Min jobbarkompis Jocke spelade musik på kvällen tillsammans med fyra andra grabbar och dom var såååå bra! Otroligt duktiga och de hade en gästspelande gitarrist, Peter Forsberg, som var otroligt duktig och en fröjd att lyssna på!

När jag och Johan traskade hemåt vid 01.15 så hade jag såååå ont i mina fogar och ryggen och fötterna värkte attans efter allt dansande och rösten var nästan obefintlig ;-)

Idag är jag fortfarande mör i fogarna, liiiiiite skallebang och rösten sviker mig, men vad gör det ;-) Lite får man ta när man haft en kanon kväll dagen innan!

Nu blir det strax frukost och sen ska jag försöka få en chans och luta mig tillbaka i en solstol, iaf min vision ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

INga kort på fina kläderna?????

2010-06-06 @ 23:25:43
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Malin

INga kort på fina kläderna?????

2010-06-06 @ 23:25:43
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Tomadine

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-07-28 @ 11:05:42
URL: http://tomadine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0