♥ Victoria & Daniel ♥

Ju mer jag tänker på deras kärlek och historia ju mer frågande blir jag... Inte över dom, utan över det liv som Daniels föräldrar har kommit in i ....

Daniel har ju växt in i deras liv i och med att han och Victoria har varit tillsammans i många år, men vilken känsla det måste vara för hans föräldrar och släkt...

Bara tanken av att... I helgen kommer vår son hem hans fru och med hans svärföräldrar.... haha... Kungen och Drottningen ska hem till vår villa och tillbringa dagen.. Kommer sånt hända?? Vart firar de jularna hädanefter, allra helst när barnbarnen fötts?

Det var bara några av alla tankar som snurrar i mig och nu får jag nog ta och lägga ner dom för jag lär aldrig få svar på dom heller, eller vissa lär ju tiden utvisa för det kommer ju stå i tidningarna om dom, men känslan av att ha fått Sveriges Kronprinsessa till svärdotter lär jag nog aldrig riktigt kunna känna eller förstå ;-)




Kommentarer
Postat av: Lina

de va nog inte de dom tänkte på när han va liten att han skulle gifta sig me kronprinsessan haha

2010-06-22 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0