Vilja...

Jag har så mycket lust, ork och vilja att göra saker här hemma, men det mesta stupar direkt när jag har två stycket småbusar som antingen hjälper till för mycket eller gråter runt benen så rätt snart så är lusten bortsköljd!

Jag har verkligen fått två småbuskottar fulla av bus =P Det bara lyser i ögonen på båda två!

Igår fick Jonna gå och sätta sig i köket en stund när vi hade kompisar här för att hon inte kunde låta bli och "sparka" på en  av dom. Tyst som en liten mus var hon och efter en liiiten stund så kommer hon ut i vardagsrummet och säger att "socker är gott", "jag har ätit socker"...... Lilla damen har då tagit sockerskålen på köksbordet och smaskat strösocker =O

Det var bara en liiiten händelse av alla tiotal som händer varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0