Söndagsångest...

Nu är vi mätta i magen efter en utomordentligt god middag hos svärmor!

Nu håller vi på och röjer upp i hemmet så det är fiiiiint när måndagen börjar. Älskar att ha hemmet städat och klart då, eftersom jag är själv med alla mina barn i stort sett fram till helgen och det enda jag kan göra då är att försöka hålla hemmet i schack och det är inte det lättaste ;-) Antar att om jag inte satt en minut på dagen så kanske det skulle vara lite lättare, men då tror jag nog att jag stupar innan maken hinner komma hem =P

Snart blir det soffhäng iaf, men först ska det städas lite....

Hur ofta städar ni?? Då syftar jag på dammsuger, torkar golven och städar toaletten?

Här blir det iaf dammsuget minst 1 ggr i veckan och golven torkar jag gärna minst 2 ggr, men oftast blir det bara 1 ggr. Toaletten städas minst 2 ggr i veckan och ibland både 3 och 4 ggr....

Sopar av golven gör jag dock varje dag..... säkert minst 2 ggr om dagen =/

Kommentarer
Postat av: Karin..

Herregud människa va ni städar!! Vet inte hur ofta dte blir här hemma men deffenitivt inte så ofta! Dammsuger typ en gång i veckan och torkar golven varannan kanske.. =)

2010-05-23 @ 21:21:43
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Lina

vi dammsuger 1gång i veckan o aknske torkar golven avrannan lr nåt o sopar när de behövs, några ggr i veckan i kök o hall

2010-05-23 @ 22:15:27
Postat av: Malin

Ska man vara ärlig här???? Humm... vet inte om jag vågar det :/

Jag gör det inte så ofta som du.....

2010-05-24 @ 22:25:54
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0