Talesätt..

Om talesättet stämmer att man får dom vänner man förtjänar så måste jag vara en väldigt go person som har så många underbara vänner :-D

Känner mig lite depp, men det brukar jag göra på söndagarna + att jag har fått lingonvecka och det är ingen rolig vecka.... Varför måste man ha så mycket hormoner som poppar runt i kroppen och ställer till det!

Efter sen Karl föddes så är jag (om möjligt) än mer gråtmild och känslig! Ser jag en vacker bild så kan jag fälla en tår... Ser jag bilder på mina älskade barn så fäller jag er tår... När Moa sjöng i kyrkan på dopet så fällde jag en tår ;-)

Jag ska försöka övertala Moa att åka med mig till kyrkan och spela in "En sång till friheten", vill att den ska finnas sparad till Karl så han kan få lyssna på det när han blir äldre! ♥

Klockan är kvart över sju och båda barnen sover, vet inte när det hände sist, men underbart skönt är det så nu blir det verkligen soffan till 100 % och kanske en bra film!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

jaja gör det hoppas evrkligen hon vill deS

2010-05-16 @ 20:00:07
Postat av: Fnulan

Men vännen, du är så varm och omtänksam så det är inte konstigt om du har så fina vänner. Man smittas ju av din empati!

Gråter du mkt? Humm.. jag gråter niagarafall bara ngn ger ngn en klapp på kinden i ett tv-program och jag behöver ingen lingonvecka. När tar skiten slut egentligen???



PUSS

2010-05-17 @ 11:49:59
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0