Tiden är en bristvara...

Det är sjukt så lite tid man kan ha till vissa saker ibland och det trots att man är mammaledig!

Igår var iaf en dag utan dator i stort sett och med massor av mys med bästa Karin!

Vi åkte in på Lady´s night och kollade runt i butikerna och jag provade massor av kläder, men föll bara för en klänning som fick följa med hem. En svart, vilket inte är så konstigt för jag tror nog att jag har mest svarta kläder i min garderob =S

Sen var vi in på Kicks och fick lite prover där och jag köpte hemma vax... får se hur det går att vaxa benen hemma! Min älskade Sophie har ju gått på mammaledighet så nu får jag vänta ett bra tag innan jag kan gå till henne. Turligt nog så har jag knappt nå hår på benen så jag tror det ska gå bra =P

Idag blir nog en lugn dag.... Karin kommer ev hit och jag ska försöka sitta i solen en stund har jag tänkt. Måste få lite mer färg på mig innan svägerskans 30 års fest =P

Kommentarer
Postat av: Mattisiqra

Really great site man!!

2011-01-31 @ 11:40:58
URL: http://mattisiqra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0