Sorry...

Förlåt, inte ofta jag glömmer bort att blogga, men igår var det en fullspäckad dag =)

Karl hade 39,4 på morgonen och medans jag försökte göra mig iordning för jobb så fick jag bära runt på lillprinsen emellanåt...

Iväg till jobbet och gjorde mina 5 timmar. Jag måste säga att det är otroligt skönt att jobba och jag börjar komma mer och mer in i det. Har börjat jobba ensam med mail och fax och jag har ökat antalet varje dag, vilket betyder att jag kommer ihåg mer och mer ;-)

Sen var det raka vägen hem och pyssla med mat och hem innan Ann och Jörgen kom.... Blev en kanon kväll med god mat och en massa PLUMP :-D

Alltid lika trevligt och roligt och jag måste säga att jag är urusel på plump, men jag gillar det iaf =P

Bästa avslutningen på dagen blev att nu är det klart att jag ska följa med Ann, Nanna och Malin till Ullared i oktober, tjohohohohoho :-D

Nu frukost och sen Västerås =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0