Släkten är värst!

Näää inte alls, jag är otroligt släktkär och om jag önskar att jag hade mer kontakt med dom än vad jag har! Tyvärr tror jag nog att jag är bortglömd hos många och det gör ju att man inte tar kontakt heller.

Jag har iaf börjat släktforska och det var jätteroligt på min pappas sida. Mycket gratisinformation då jag fått draghjälp av en massa amerikaner som släktforskat på samma sida av släkten <3 Så även om det är en massa led neråt så försvann iaf min släkts ena broder till USA tidigt 1800-tal =)

På min mammas sida har jag kommit en bit, MEN antingen är Avesta-socken dålig på att föra bok eller så har dom ett konstigt system för jag fastnar tyvärr väldigt tidigt på min mormors sida. Morfars sida kommer jag iaf en bit ner på =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0