Rabiat!

Jag har ju glömt en sak jag skulle berätta!

Idag så ringde min mobil på jobbet och en kvinna sa att jag var tvungen att flytta på min bil så att hon kom ut ur henness parkeringsficka....


Hjärnan började arbeta på högvarv..... Hur f-n parkerade jag??? Körde jag inte in bilen helt i fickan???? 1000 tankar och till slut så sa hon väldans upprört att hon var TVUNGEN att åka NU....

Jag sätter på mig jackan och i min megafart så tar jag mig till garaget....

När jag väl kommer dit och ser parkeringen så höll jag på att vå ett riktigt psykbryt! Jag skrek åt henne.............. MENAR DU ATT DU INTE KAN FÅ UT DIN JÄVLA BIL DÄRIFRÅN???????????

När hon svarat, näääääää, svarde jag!

Ska jag köra ut den åt dig!!!!!!!!!!!!! Fast med en något irriterad och hög röst!

När jag körde undan min bil, så denna inkompetenta kvinna kan backa ut sin bil, så ser jag att hon kör RAKT bakåt..... Denna kvinna hade alltså inte någon ratt att svänga med.... Hade hon rattat bilen ca 20 cm så hade hon kunnat köra ut bredvid min bil och jag hade sluppit att gå ifrån mitt jobb för att flytta min bil!

Här står jag och fotar hennes parkering och jag står i hörnet på min bil!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hahaha jag skulle vilja se dig in action fnissar Jag tror att jag hade vänt på klacken gått, den kvinnan ska inte ha körkort, och sen ha maken att leta reda på ditt telefonnummer oxå jösses.

2011-09-01 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0