??????

Jag undrar vad min kropp håller på med??

23 februari ska jag på datormografi för min mage eller rättare sagt sa läkaren att det är mina njurar som ska undersökas... Har svårt och tro att det är dom som spökar, men imorse så är jag toksvullen... Jag är t o m svullen i ansiktet, så jag har samlat på mig vätska av någon anledning =(

Vad är det för fel?????

Kul att kämpa med vikten när man ser ut som ett kioskmongo och dessutom ökar ngra hekton istället för att gå ner! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Marit

Fy vad jobbigt! har ingen aning om vad det skulle kunna vara.

2011-02-04 @ 09:02:13
Postat av: Anna-Karin

Men fy vad jobbigt och tur att dom ska göra en grundlig undersökning. Vackra kvinna du ser inte ut som en kioskmongo och kommer aldrig att göra det.

Du är vacker min vän. <3

kramar i massor anna-Karin

2011-02-04 @ 18:53:42
Postat av: Karin.. =)

Bra att de kolla alla möjliga grejer iaf... <3

2011-02-05 @ 08:30:15
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Ann

Bra att de kollar upp dig, men din kropps uppfattning är helt förvriden, för du är inte ett kioskmongo, du är en vacker kvinna med en helt perfekt kropp kraaaaam <3

2011-02-06 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0